Bakan Bak’tan Güney Kore’yi mağlup eden A Milli Kadın Voleybol Takımı’na tebrik
📅 21 Haziran 2025, Cumartesi 19:20 · 👁 0 görüntülenme
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak Voleybol Milletler Ligi’nde Güney Kore’yi mağlup eden A Milli Kadın Voleybol Takımı’nı tebrik etti.
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak sosyal medya hesabından ‘Fileli Sultanları yine bildiğiniz gibi’ notuyla yaptığı paylaşımda Voleybol Milletler Ligi’nde Dominik Cumhuriyeti ve Kanada’nın ardından Güney Kore’yi de set vermeden mağlup eden A Milli Kadın Voleybol Takımı’nı tebrik etti. Bakan Bak "Milli takımımızın yanındaydık yürekten tebrik ediyorum" ifadelerine yer verdi.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
