Aydın Büyükşehir Belediyespor, yeni sezon öncesi sağlık kontrolünden geçti
📅 28 Temmuz 2025, Pazartesi 14:54 · 👁 0 görüntülenme
Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı yeni sezon öncesi sağlık kontrollerinden geçti.
Kulübün sağlık sponsoru olan özel hastane ile yapılan iş birliğiyle oyuncular hastanede detaylı sağlık taramasından geçti. Kan tahlilleri ve çeşitli testlerin ardından sporcuların EKG ve efor testiyle kontrol edildi. Ayrıca ortopedi iç hastalıkları göz hastalıkları ve kardiyoloji bölümlerinde muayeneler yapıldı.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
