Başarılı sporcular ödüllendirildi
📅 25 Nisan 2025, Cuma 09:22 · 👁 0 görüntülenme
DÜZCE(İHA) – Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü İsa Yazıcı karatede Türkiye derecesi yapan başarılı sporcuları ağırladı.
Kocaeli ilinde düzenlenen Türkiye Karate Şampiyonasında Kumite 40 kiloda Türkiye ikincisi olan Yaren Yıldırım Ferdi Kata’da Türkiye üçüncüsü olan Yücel Çevik ve Kumite 35 kiloda Türkiye üçüncüsü olan Muhammet Ali Tanrıver 1 gümüş ve 2 bronz madalyayı kazandırdı.
Başarılı sporcular antrenörleri Hüsnü Şentürk Sabri Kıroğlu ile Hüseyin Çetin eşliğinde Gençlik ve Spor İl Müdürü İsa Yazıcı’yı ziyaret etti.
Yazıcı sporcuları tebrik ederek hediye takdim etti.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
