Manchester United evinde Wolverhampton’a kaybetti
📅 20 Nisan 2025, Pazar 16:12 · 👁 2 görüntülenme
Manchester United Premier Lig’in 33. haftasında Wolverhampton’a 1-0’lık skorla yenildi.
Premier Lig’in 33. haftasında Manchester United Old Trafford’da Wolverhampton ile karşı karşıya geldi. Mücadelenin ilk yarısında gol sesi çıkmazken konuk ekip 77. dakikada Pablo Sarabia’nın kaydettiği golle 1-0 öne geçti. Kalan dakikalarda başka gol olmayınca Wolverhampton sahadan 1-0’lık skorla galip ayrıldı.
Bu sonuçla galibiyet hasreti 4 maça çıkan Manchester United 38 puanla 14. sırada kaldı. Ligde üst üste 5 galibiyet alan Vitor Pereira’nın öğrencileri puanını 38’e çıkardı ve 15. sıraya yükseldi.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Premier League