Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Dünya Kupası Elemeleri G Grubu’nda Cebelitarık ile karşı karşıya gelen A Milli Takım’ı yalnız bırakmadı. Bakan Kasapoğlu, karşılaşma için tribündeki yerini aldı.
Dünya Kupası Elemeleri G Grubu’nda Cebelitarık ile Başakşehir Fatih Terim Stadı’nda karşı karşıya gelen A Milli Takım’a tribünlerden büyük destek geldi. 10 binin üzerinde taraftar stadyumdaki yerini alırken, protokol de mücadeleye ilgi gösterdi. Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, tribündeki yerini alırken, Bakan Kasapoğlu’na İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir ve Türkiye Futbol Federasyonu 1. Başkan Vekili Servet Yardımcı eşlik etti.
(Bozhan Memiş - Mehmet Şirin Topaloğlu/İHA)
Bakan Kasapoğlu, millilere destek için tribünde
📅 13 Kasım 2021, Cumartesi 20:49 · 👁 0 görüntülenme
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig