Teknik direktör Samet Aybaba yönetiminde kulüp tesislerinde basına ve taraftara kapalı gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleri ile başladı. Top kapma, pas ve pres çalışmasıyla devam eden idman, taktik oyunla sona erdi. Kırmızı-beyazlı ekip, yarın basına ve taraftara kapalı yapacağı antrenmanla Gençlerbirliği maçının hazırlıklarına devam edecek.
Kaynak : MİLLİYETSivasspor'da Gençlerbirliği mesaisi
📅 25 Nisan 2018, Çarşamba 17:01 · 👁 0 görüntülenme
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig