Teknik direktör Samet Aybaba yönetiminde kulüp tesislerinde basına ve  taraftara kapalı gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleri ile başladı. Top kapma, pas ve pres çalışmasıyla devam eden idman, taktik oyunla  sona erdi. Kırmızı-beyazlı ekip, yarın basına ve taraftara kapalı yapacağı  antrenmanla Gençlerbirliği maçının hazırlıklarına devam edecek.

Kaynak : MİLLİYET