İmren Alaçatıspor, Güzelbahçe’yi penaltılarla geçti: 2-0
📅 12 Ekim 2025, Pazar 19:06 · 👁 0 görüntülenme
Süper Amatör Lig E Grubu’nun 3. haftasında İmren Alaçatıspor konuk ettiği Güzelbahçe FSK’yı 2-0 mağlup etti.
Maçın iki golü de ilk yarıda penaltıdan geldi. Karşılaşmanın 8. dakikasında Yılmaz Aslandağ kullandığı penaltıyı gole çevirerek takımını 1-0 öne geçirdi. İlk yarının uzatma dakikalarında 45+3’te bir kez daha penaltı kazanan İmren Alaçatıspor’da topun başına yine Aslandağ geçti ve farkı ikiye çıkardı.
İkinci yarıda da etkili bir oyun sergileyen ev sahibi ekip farkı artırma fırsatlarını değerlendiremeyince mücadele 2-0’lık skorla sona erdi.
Bu galibiyetle İmren Alaçatıspor puanını 4’e yükselterek ligde 4. sıraya yerleşti.
Sarı-lacivertli ekip ligin 4. haftasında 19 Ekim Pazar günü saat 15.00’te deplasmanda Gümüldürspor ile karşı karşıya gelecek.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
