Elazığspor yönetimi biletleri ücretsiz yaptı
📅 07 Aralık 2025, Pazar 16:38 · 👁 0 görüntülenme
Elazığspor Yönetim Kurulu İnegölspor maçı için maç biletlerini ücretsiz yaptı.
Seza Çimento Elazığspor’un 6-0’lık Kepezspor galibiyeti sonrası şampiyonluk umutları yeniden yeşerdi. Elazığspor yönetimi de kayıtsız kalmayarak taraftarlar için İnegölspor maçı biletlerini ücretsiz yaptı.
Kulüpten yapılan açıklamada "12 Aralık Cuma günü Elazığ Atatürk Stadyumu’nda oynanacak olan Sultan Su İnegölspor müsabakasının biletleri Elazığspor Yönetim Kurulu tarafından karşılanacaktır. Taraftarlarımız biletlerini maç günü stadyum gişelerinden ücretsiz olarak temin edebilecektir. Bu şehrin umudu bu şehrin nefesi tribünden yükselir. Omuz omuza tek yürek Elazığspor" denildi.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

2. Lig