Çeşme Belediyespor ligin ikinci yarısına galibiyetle başladı
📅 07 Aralık 2025, Pazar 17:31 · 👁 1 görüntülenme
İzmir Süper Amatör Lig E Grubu’nun ikinci yarısının ilk maçında Çeşme Belediyespor Sakin Şehir Seferihisarspor’u 2-0 mağlup etti.
Ligin ikinci yarısının ilk maçında sahasında S.Ş. Seferihisarspor’u konuk eden Çeşme Belediyespor karşılaşmaya etkili bir başlangıç yaptı. Rakip kalede baskı kuran siyah-beyazlılar aradığı golü 31. dakikada Mustafa Genç’in kaydettiği golle buldu. Bu golle ilk yarı 1-0 Çeşme Belediyespor’un üstünlüğüyle tamamlandı.
İkinci yarıda da oyundaki hakimiyetini sürdüren Çeşme Belediyespor 77. dakikada Batuhan Çoban’ın attığı golle farkı ikiye çıkardı. Kalan dakikalarda Seferihisarspor’un gol arayışları sonuç vermeyince karşılaşma 2-0 Çeşme Belediyespor’un galibiyeti ile sona erdi.
Bu sonuçla puanını 13’e yükselten Çeşme Belediyespor ligde 5. sıradaki yerini aldı. Siyah-beyazlılar ligin bir sonraki maçında 14 Aralık Pazar günü saat 15.00’te deplasmanda Özderespor ile karşılaşacak.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
