DG Sivasspor ile Adana Demirspor’un 1-1 berabere kaldığı maç sonrası Bahçeşehir Koleji Sivas 4 Eylül Stadı’nda tansiyon yükseldi. Futbolcular, teknik heyet ve tribünlerin büyük tepki gösterdiği hakem Bahattin Şimşek ile yardımcıları, sahadan polis eşliğinde çıkabildi.
Süper Lig’in 10. haftasında oynanan Sivasspor - Adana Demirspor maçı, Adana temsilcisinin son dakikada attığı penaltı golüyle 1-1 eşitlikle sona erdi. 90 dakikanın sona ermesiyle sahada tansiyon yükseldi.
Sivasspor cephesi, maçın hakemi Bahattin Şimşek’e sert tepki gösterdi. Şimşek ve ekibi, 90 dakika sonrası bir süre sahada bekledi. Hakemler daha sonra sahayı polis eşliğinde terk etti.
(Oğuzhan Sarzep/İHA)
Bahattin Şimşek sahadan polisle çıktı!
📅 24 Ekim 2021, Pazar 21:23 · 👁 0 görüntülenme
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig