Galatasaray bu sezon ikinci kez 4 gol yedi
📅 02 Mayıs 2026, Cumartesi 20:04 · 👁 0 görüntülenme
Trendyol Süper Lig’in 32. haftasında Galatasaray deplasmanda Samsunspor ile mücadele etti. Sarı-kırmızılılar müsabakadan 4-1’lik skorla mağlup ayrıldı. Bu maç öncesinde ligin en az gol yiyen takımı konumunda bulunan Aslan kalesini gole kapatamadı.
Bu sezon ligde ilk kez 4 gol gören Galatasaray Teknik Direktör Okan Buruk yönetiminde de Süper Lig’deki en farklı mağlubiyetini yaşadı.
Sarı-kırmızılılar bu sezon ayrıca UEFA Şampiyonlar Ligi son 16 turu rövanşında deplasmanda İngiliz ekibi Liverpool’a da 4-0’lık skorla kaybetmişti.
Oğuzhan Ort
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
