İsmail Yüksek, Eyüpspor maçında yok
📅 09 Mayıs 2025, Cuma 19:56 · 👁 0 görüntülenme
Fenerbahçe’nin milli futbolcusu İsmail Yüksek Başakşehir maçında gördüğü sarı kartla cezalı duruma düştü.
Trendyol Süper Lig’in 35. haftasında Fenerbahçe deplasmanda Başakşehir ile karşılaştı. Mücadeleye 11’de başlayan İsmail Yüksek 79. dakikada rakibine yaptığı müdahale sonrası sarı kart gördü. İsmail bu sezon ligin ilk yarısında Gaziantep FK ikinci yarıda Çaykur Rizespor ve Gaziantep FK maçlarının ardından bugün de 4. sarı kartını görerek cezalı duruma düştü.
26 yaşındaki futbolcu bugün ilk golün de hazırlayıcısı oldu.
İsmail Yüksek sarı-lacivertlilerin gelecek hafta oynayacağı Eyüpspor karşılaşmasında forma giyemeyecek.
İsmail Başakşehir karşısında 85. dakikada yerini Oğuz Aydın’a bıraktı.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
