Hakem Ali Yılmaz, Sergen Yalçın’ı tribüne gönderdi
📅 02 Kasım 2025, Pazar 18:26 · 👁 0 görüntülenme
Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın Fenerbahçe derbisinde Orkun Kökçü’nün gördüğü kırmızı kart sonrası sahaya girip su şişesine tekme atmasının ardından kırmızı kartla tribüne gönderildi.
Trendyol Süper Lig’in 11. haftasında Beşiktaş sahasında Fenerbahçe ile karşılaşıyor. Mücadele 2-0 siyah-beyazlıların üstünlüğü ile devam ederken orta sahada rakibine yaptığı müdahale sonrası Orkun Kökçü 26. dakikada VAR uyarısı sonrası hakem Ali Yılmaz tarafından kırmızı kartla cezalandırıldı.
Orkun’un kırmızı kart görmesinin ardından sinirlenen Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın da sahaya girerek su şişesine tekme attı.
Tecrübeli teknik adam da bu hareketinin ardından kırmızı kart gördü.
Sergen Yalçın kırmızı kartın ardından hakem Ali Yılmaz’ın üzerine doğru yürüyerek itirazlarda bulundu. 52 yaşındaki teknik adam araya giren görevliler tarafından sakinleştirildi ve sonrasında da tribüne çıktı.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig