BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, Teknik Direktör Şenol Güneş'in yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Isınma koşularıyla başlayan idman, 5'e 2 ve pas çalışmasıyla devam etti. Taktik çalışmayla devam eden antrenman, çift kale maç ile sona erdi. Beşiktaş, Adana Demirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını, yarın saat 16.00'da yapacağı antrenmanla tamamlayıp kampa girecek.
Beşiktaş'ta Adana Demirspor maçı hazırlıkları devam etti
📅 28 Aralık 2022, Çarşamba 14:20 · 👁 0 görüntülenme
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig’in 16. haftasında Adana Demirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bu sabah yaptığı antrenmanla devam etti.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig