Erzincan'ın Badminton Başarısı: Süper Lig Şampiyonu ve İkinci
Erzincan, 2024 Türkiye Badminton Federasyonu Süper Ligi'nde büyük bir başarıya imza attı. Ankara, İstanbul, Bursa ve Samsun gibi büyük şehirlerin takımlarının yer aldığı ligde Erzincan İl Özel İdaresi Spor Kulübü şampiyon olurken, Erzincan Telekom Spor Kulübü ikinci sırada yer aldı.
Sekiz etaptan oluşan ve 22 hafta süren zorlu lig maratonunda Erzincanlı sporcular, üstün performanslarıyla dikkatleri üzerine çekti. Erzincan'ı temsil eden sporculardan Emre Sönmez ve Semih Baha Başakın en iyi çift erkekler, Bengisu Erçetin ve Nazlı Can İnci en iyi çift kadınlar, Emre Sönmez ve Nazlı Can İnci ise en iyi karışık çift olarak seçildi.
Erzincan'ın bu başarısı, kentin badminton alanında önemli bir merkez haline geldiğini gösteriyor. Erzincanlı sporcuların gösterdiği üstün performans, badminton sporunun ülke çapında tanıtılmasına da katkı sağladı.
Erzincan'ın Badmintoncuları Süper Lig'de Parladı
📅 30 Aralık 2024, Pazartesi 08:42 · 👁 0 görüntülenme
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig