Erzincan, uluslararası turnuvanın en başarılı ili oldu
📅 28 Temmuz 2025, Pazartesi 10:48 · 👁 1 görüntülenme
"VICTOR Türkiye Junior International 2025" Badminton Turnuvası’nda milli takımda yer alan Erzincanlı milli sporcuların yaptıkları başarılı maçlardan sonra Türkiye’ye 2 tane birincilik 2 tane ikincilik ve 1 tane de üçüncülük kazandırarak uluslararası turnuvanın en başarılı ili oldu.
12 ülkeden sporcularının katıldığı ve toplam 5 kategori oynanan turnuvanın 4 kategorisinde Erzincanlı sporcular final oynadı. Oynadıkları 4 finalin 2 kategorisinde birinci 2 kategorisinde ikinci ve 1 kategorisinde de üçüncü olan sporcular toplamda 8 madalya kazandılar.
Düzenlenen turnuvada:
Karışık çiftler kategorisinde Nisa Nur Çimen - Gökay Göl 1’inci oldular Elif Rabia Şimşek - Yiğithan Bilge 3’üncü oldular.
Çift erkekler kategorisinde Gökay Göl 1. oldu.
Tek bayanlar kategorisinde Aleyna Korkut 2. oldu.
Çift bayanlar kategorisinde Nisa Nur Çimen - Aleyna Korkut 2. oldular.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
