Beşiktaş, Bodo/Glimt Maçı İçin Antrenmanlarını Tamamladı
UEFA Avrupa Ligi'nde yarın Bodo/Glimt ile karşılaşacak olan Beşiktaş, Norveç'teki Aspmyra Stadı'nda son antrenmanını gerçekleştirdi.
Teknik Direktör Serdar Topraktepe yönetimindeki antrenman, ısınma koşuları, pas çalışmaları ve 5'e 2 çalışmasıyla başladı. Ardından taktiksel çift kale maçlarla tamamlandı.
Beşiktaş, yarın saat 23.00'te TSİ ile Bodo/Glimt ile karşılaşacak.
Kara Kartallar, Norveç Depremi İçin Son Ayarları Yaptı
📅 12 Aralık 2024, Perşembe 06:05 · 👁 0 görüntülenme
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig