Konyaspor yeni sezon hazırlıklarına Erzurum’da gerçekleştirdiği antrenman ile sürdürdü. Teknik Direktör Recep Uçar yönetiminde Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde gerçekleştirilen antrenman koşu ve topla yapılan ısınma ile başladı. 10’a 10 oyun ile devam eden antrenman tempolu koşu çalışmasıyla sona erdi. Yeşil-beyazlılar yeni sezon hazırlıklarına yarın gerçekleştireceği çift idmanla devam edecek.