Vefa Semt Spor Alanı 15 yıllığına Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’ne tahsis edildi
📅 26 Nisan 2025, Cumartesi 08:14 · 👁 0 görüntülenme
Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ile Kütahya Belediyesi arasında imzalanan protokol kapsamında Vefa Semt Spor Alanı 15 yıl süreyle Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’ne tahsis edildi. Tesis amatör spor kulüplerinin antrenman ve müsabakalarının yanı sıra bakanlık projeleri doğrultusunda halkın hizmetine sunulacak.
Amatör kulüpler ve vatandaşlar tamamen ücretsiz olarak düzenlenecek faaliyetlerden faydalanabilecek. Tesiste gerekli onarım ve tadilat çalışmalarına kısa sürede başlanacağı belirtilirken alanın modern ve kullanışlı hale gelmesi için yoğun bir çalışma yürütüleceği ifade edildi.
Yetkililer sporcuların daha iyi imkanlarda antrenman yapabilmesi adına gösterilen bu çabanın Kütahya’daki spor kültürüne önemli katkılar sağlayacağını vurguladı. Tesisin şehrin tüm spor severlerine hayırlı olması temennisinde bulunularak projeye destek veren herkese teşekkür edildi.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu
