FIFA, Yeni Malatyaspor ve Giresunspor'a Puan Silme Cezası Verdi
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), FIFA Disiplin Komitesi'nin Yeni Malatyaspor ve Giresunspor'a puan silme cezası verdiğini açıkladı.
TFF'nin yaptığı açıklamaya göre, FIFA Disiplin Komitesi, Yeni Malatyaspor'a üç ayrı dosyadan dolayı 6'şar puan, toplamda 18 puan silme cezası verdi. Giresunspor ise bir dosyadan dolayı 6 puan silme cezasına çarptırıldı.
Bu cezalar, söz konusu kulüplerin transfer yasağı ihlalleri nedeniyle verildi.
Süper Lig'de Ceza Yağdı: Yeni Malatyaspor ve Giresunspor'un Puanları Silindi
📅 09 Aralık 2024, Pazartesi 18:58 · 👁 0 görüntülenme
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig