Bilecik Kolej Kız Spor Kulübü ile Galatasaray kadın futbol takımları hazırlık maçı yaptı
📅 26 Nisan 2025, Cumartesi 10:22 · 👁 0 görüntülenme
Bilecik Kolej Kız Spor Kulübü ile Galatasaray U17 kadın futbol takımları hazırlık maçı yaparken kazanan dostluk oldu.
Türkiye futbol tarihinde bir ilke imza atarak UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi’nde gruplara kalmayı başaran ilk Türk takımı olan Galatasaray Petrol Ofisi Kadın Futbol Takımı Bilecik’in Gölpazarı ilçesini kamp girdi. Kampın ikinci gününde Galatasaray Kadın Futbol Takımı Türkiye Futbol Federasyonu Kadınlar 3. Lig temsilcisi Bilecik Kolej Kız Spor Kulübü’nün U17 takımıyla bir hazırlık maçı yaptı. Gölpazarı İlçe Stadında oynana müsabakayı Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Kılıç’ta izledi.
Maç sonunda sahaya inen Kaymakam Kılıç her iki takımın sporcularıyla bir araya gelerek mücadelelerinden dolayı tebrik etti. Kadın futbolunun gelişimine katkı sağlayan organizasyonların önemine vurgu yapan Kılıç "Sizler geleceğin başarılı sporcuları olacaksınız. Azminiz emeğiniz ve spor ahlakınızla örnek oluyorsunuz. Hepinizi kutluyorum" ifadelerini kullandı.
Sporcularla hatıra fotoğrafı çektiren Kaymakam Kılıç organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek başarı dileklerini iletti.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig