Fenerbahçe Divan Toplantısı sırasında bir grup taraftardan yönetime tepki
📅 26 Nisan 2025, Cumartesi 10:14 · 👁 0 görüntülenme
Fenerbahçeli bir grup taraftar Faruk Ilgaz Tesisleri yakınında toplanarak Başkan Ali Koç ve yönetimini istifaya davet etti.
Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Toplantısı Faruk Ilgaz Tesisleri’nde devam ederken tesislerin dışında ise protesto gerçekleşti. Sarı-lacivertli bir grup taraftar Kalamış’ta toplanarak yönetim aleyhine tezahüratlarda bulundu. Güvenlik ekiplerinin barikat kurduğu görülürken taraftarların tesislere yaklaşmalarına izin verilmedi. Taraftarlar bulundukları yerden pankartlar açarak sloganlar attı. Alınan yoğun güvenlik önlemleri dolayısıyla taşkınlık yaşanmadı.
Bu haberin sponsoru:
Ücretsiz QR iMenu ile Dijital Menülerinizi Hemen Oluşturun! Teknoloji İş Ortaklarımız:
Ücretsiz QR Menü
HaberCode - Profesyonel Haber Yazılımı
Vebuu - Yeni Nesil Arkadaşlık Platformu

Süper Lig